Selamm güzel anneler..
Bebegim son siralar gece emerek uyumaya basladi ve bu yuzden cok fazla uyanir ve emmeden uykuya dalmaz. Su son birkac gundur falan emerken agzina geldigini ve reflu sesini duyar oldum .Burun hiriltimiz da oluyor hergun temizlesem dahi. Kusmamiz yok ve kilomuzda sorun da yok. Ama bu gece ozellikle bisiler agzina geldi ve cok rahatsiz etti onu aglayarak uyandi durdu simdi kucagimda uyuyor. Yurtdisindayim doktor hemen bakmaz gitsemde randevu beklicem o yuzden randevu gelene kadar yapabileceğim birseyler varsa yapayim bebegim icin. Onerilerinize acigim ( internetten arastirdim biraz bilgim var ama sizin tecrubelerinizden yararlanmak isterim)
Şimdiden çok tesekkurler .Bebegim 6 bucuk aya geliyor bu arada