Anneoldumm_ ben böyle şeylere inanmıyorum. Isimle karakterin hiçbir alakası olamaz bana göre… Olduysa da denk gelmiştir. Hele “şu isimde olanlar şöyle olur” şeklinde genellemerden daha saçma bir şey olamaz 🤭
Hangi isim daha güzele gelince, ikisi de çok güzel isim ve kökenlerinin Öz Türkçe olması daha da güzel. Ama sanki inci daha hoş ve kibar geliyor kulağa 😊