Bir heves kahvaltılık yaptım kapya biberden az derdim varmış gibi 😂😂
Sabahtan başladım kavanozlamak anca nasip oldu 🥹 kızlar ısıtıp sirke z.yağı koyup kapattım kapakları da kaynatıp sıktım ama sanki vakum olmuyor az sonra açınca açılıyor. Bular nasıl vakum olur sabaha beklesem olur mu acaba. Eşimde o kadar söylendi ilk ve tek kış erzağım çöp olmasın 😂😂😂😂