mavi176_ sağlık ocagına gittim her ay, gidiyoruz ya hani takip ediliyor. Hemşiremiz kilosuna iyi dedi. 2.ayında 4100 kilosu. Ben mamayı sordum ve gece uykuya zor daldığını söyledim hemşire gerek görmüyorum ben, kilosu iyi mama verirsen seni emmez kaşıkla verebilirsin ancak dedi. Sen zayıfsın hâliyle senin bebeginde zayıf olur illa da kilolu bebek olsun diye bekleme önemli olan sağlık dedi.