Merhaba güzel anneler hayırlı gecelerimiz olsun aranıza yeni katıldım 3 yaşinda oğlum var 1,5 aydır tuvalet eğitimi alışkanlığı kazandırmaya çalışıyorum cişi hallettik saatte bir wc götürüyorum yada bazen gelince anne çiş diyor koşuyoruz wcye 😊Ama iş kakaya gelince söylemiyor 1,5 ayda anca 1 kere yaptı wcye deneyimli annelerimiz bana tecrübelerini anlatırsa çok sevinirim bu durumu nasıl asabiliriz 🥹😔