Kızımın crp yüksek çıktı
Hatta enfeksiyon dışa vurdu doktoru antibiyotik verdi asla içmedi tekrar gittik desefin igne verdi.bugün ilk dozu olduk
Olur olmaz uyudu neyse dedim antibiyotik sonuçta
Kızım uyandı ve yürüyemiyor.
Kaç saat geçti geçer diye bekledik hemen hastaneye gittik doktorun tabiriyle kurşun iğne dedi normal dedi ama ömrümden ömür gitti.
Kaç tane var dedi 2 tane daha belli Bi süre böyle gider dedi yavrum acıyor diye ağlıyor basamıyor bile
Çocuklar hasta olmasın 🥹