alyaderin1 ben yaşadım, kimseye de ses etmedim. Doğuma girerken eşime “gelcez biz, bekle bizi tamam mı” demiştim ağlayarak. Tek korkum orda tek çıkmak, ya da bebeğimin tek çıkmasıydı hatta güncel olarak da kafamda sürekli deprem, yangın gibi senaryolar kuruyorum, ne yaparım, nasıl korurum çocuğumu diye. Korkunç bir düşünce ama engel olamıyorum. Çözümünü bilmiyorum ama yalnız değilsin