nsl3 Merhaba arkadaşlar bebeğimin uyurken burnunu aspiratör ile temizledim ama bi sıkıntı olur serum fizyolojik kullanmadım burnu tıkanmış uyandırmayım dedim fakat temizlerken uyanır gibi oldu hemen geri yattı
elifindurusu nsl3 ben her duştan sonra temizliyorum nerdeyse hergün duş alır gün içinde de bi kere falan da çekiyorum tıkanmasın kurumasın diye serum fizyolojik hiç kullanamıyorum korkuyorum ya 😩
Hulya0129 nsl3 bende az önce yaptım 😂 uyandı pispis yaptım geri uyudu serum fizyolojik yapmadiysaniz sıkıntı yok