Merhaba bebeğim 14 aylık ve şuan gebelik şüphesiyle test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim ama onunda henüz sonucu çıkmadı. Benim sorum şu ki eğer ikinci bebegime hamileysem ki sanırım hamileyim ilk bebeğimi hamileligimin kaçıncı ayına kadar emzirebilirim bunun bı sınırı var mı ?