defnevedoruk kelebekkkkkkk kızım 18 aylık bugün doktoru planlama yaptı. 19-20-22-36. aylarda vurulucak
sek_kahve kelebekkkkkkk farketmiyor ne zaman başlandığı ama bir kere başlayınca hepsini vaktinde yaptırmalısınız. Biz 4 yaşına girdiklerinde vurdurduk. Araya 8 hafta veya 2 ay koymak gerekiyordu. Ona göre yaptırdık ikinci dozu
Good_mother sek_kahve geç yaptırmanız bir sorun oluşturdu mu? Aşılar çok pahalı 3000 diye hatırlıyorum. Bizi çok zorlayacak ama bişi olursa diye endişe ediyorum
MeetJoeBlack kelebekkkkkkk istediğiniz zaman başlayabilirsiniz, başladığınız aya göre doz sayısı ayarlanır. Biz 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix yaptırdık.
defnevedoruk bilgemmmm hayır ücretli. ben bugün 1 nimenrix 2 bexseroya 6400tl ödedim 1 tane daha bexsero vurulucak ama 3. yasta olacağı için almadık
sek_kahve Good_mother hayır herhangi bir sorun oluşturmadı. Ben biraz mecbur kaldım geç yaptırmaya ama bu sene kreşe gidecekler kapalı ortamda insanlarla temasları olacak diye kreş öncesi yaptırayım artık dedim. 2300 civarı şuan aşı
Themom_ kelebekkkkkkk Doktor aşı takvimi oluşturup karar veriyor kimisi 3 aylıkken başlatıyor kimisi 7-8 aylıkken. Biz mesela 7-9-16 ayda ve 13. Ayda olduk çok şükür bitti aşılarımız
defnevedoruk 2erkekannes evet 3 dozu aynı anda aldım. önümüzdeki aylarda vurulucak zam gelmeden almak istedim eczane kendi dolabında saklayacak
2erkekannes defnevedoruk anladım bukismini merak etmiş nerde sağlayacaksınız diye. Sizin nadil planlandı aşı aylarınız