ikizmom_ borsa çok dalgalı takip etmesi zor, düşecek diyorlar uçuyor, uçacak diyorlar çakılıyor. Arkadaşlar diyor şu artacak ay sonunda şuraya çıkacak alıyoruz zarar… satıyoruz artıyor.Delilik geldi bana bıraktım birde bağımlılık yapacak takıntı haline geliyor. En iyisi anam babam usulü al çeyrek altını koy yastık altına ohhh huzurlu bir uyku… Ben öyle yapıyorum yani çok birikirse gayrimenkul alcam.