ikiaslanannesi87 Kızlar elimde 7 bin tl para var bu parayı nasıl değerlendirebilirim benim değil aslında çocukların parası onlara takılan harçlık vs toplam çıkanlar altın alıp köşeye mi atsam çocuklar için birikim yoksa birikim hesabı mı açsam siz olsanız nasıl değerlendirirsiniz?
ikiaslanannesi87 SuMisalii Geri satmak istemiyorum yani allah korusun kötü birşey olmadıkça çünkü çocuklara takılan paralar onlar için birşey yapmak istiyorum
Marianne ikiaslanannesi87 hangi bankada hesabınız varsa uygulamaya girin, hesaplar kısmından hesap aç, vadesiz hesap, para cinsi usd yani dolar yada Euro seçebilirsiniz. Döviz alım satımını sabah 10.15 ve akşam 17.00 arasında yapın, yoksa zarar edersiniz.
ikiaslanannesi87 Bebegimben1 Çeşit çeşit var kaç gram tavsiye edersiniz 0.50 olan mı 1 gram mı sizce mantıklı?
momybaby ikiaslanannesi87 kesinlikle altin. doların enflasyonu var. dolar mantikli degil. gumuste olabilir bu arada. altindan daha çok kazandiracak diyorlar
Deletedmom_120 ikiaslanannesi87 dolar yapıyorum her ay bir miktar kızım için geleceğe birikim bazen anneanne-dede-babaanne para veriyor onlarıda aynı şekilde yada direk dolar veriyorlar biliyorlar kızım için yatırım dolar biriktiriyorum sağolsunlar her ay onlarda veriyor🌸🌸☺️
birbebekle ikiaslanannesi87 altın veya aylık getirisi olan fonlara bakabilirsiniz. Bu arada bahsettiğim fon faiz değil.