İyi geceler güzel anneler 🌸
7 aylık doğan güzel kızım şuan 6 yaşında 20 kilo ek gıdadan beridir yemek yemez yediği şeyler azıcık ve seçili yemeklerdir bağışıklığı düşük sürekli hastalanıyor bu sene 1. Sınıfa başladık cuma gününden beri boğaz enfeksiyonu ve ateşi var eşim acile götürdü ben gitmedim evde küçük kızımlaydim doktor 6 yaşında ve 20 kilo çok zayıf bu çocuk demiş denemediğim vitamin şurup vs kalmadı bu durum git gide canımı sıkıyor İstanbulda ikamet ediyorum eşime üniversitesi hastanelerinde ki proflara mi götürsek dedim geçtiğimiz Ramazan ayında çocuk doktoruna götürduk kan alındı sadece kansızlık var oda sınırda yüksek demedi akıl verin şu baciniza 🥺