Daha doğum yapalı 1 hafta oldu, emzirirken emzirmezken hiç fark etmez göğüslerim hep akıyor üstüm ıslanıyor hep göğüs pedi zaten dayanmıyor çıkıyor hep havlu koymaya başladım oda çıkartıyor sütyen atlet hep ıslak gece yatağa bile çıkıyor. Normal mi normalse nasıl baş ediyorsunuz