Doğduğundan beri ama optipro kullanıyoruz. Ama artık sarı kapağa geçiş yapmışlar gri kapağı hiç bir yerde bulamıyoruz. Önceden gri kapak kullanıp sonra sarıya geçenler var mı? Ne gibi farklılıklar gördünüz. Dün çocuğa verdik saat başı uyandı kakası yeşil gibi önceden öyle yapmazdı. Griden çok az kalmıştı bugün yatırmadan önce onu denedim. Bi sıkıntı olmadı. Huzursuzluğu mamadan mı kaynaklanıyor anlamadım.