zeyzeyze evet 4. Aydan beri kullanıyorum çok memnunum 6 kademe yatış pozisyonu var yüksekliği de ideal çok yüksek bir koltuk çok güvenli değil bilgin olsun çocuk etrafı görecek diye tehlikeye atılıyor aslında oturur pozisyonda görebilecek seviyede uyuduğunda yatırıyorum hemen kafa koruması airbagler vs çok severek aldım