Aydilge15 Merhabalarr🌺 Kindyroo ya giden bebeğini götüren var mı ?? Nasıl memnun musunuz tavsiye eder misiniz gerekli mi Çok merak ediyorumm
myarenb Aydilge15 pek memnun olan duymadım, 3 aylık ödeme alıyolar iptal hakkı da yok ve normal oyun gruplarına göre aşşşırı pahalı
GezginPaNDa Sadece burası ile zeka gelişimi olmaz. Oyun grubu sosyalleşmeye ve etkinliklere faydalıdır
Aydilge15 GezginPaNDa evt mutlaka sadece orayla olmaz Acaba gerek var mı kararsız kaldım ben de Eşime göre gereksiz tabi😆