Baybyuras emzirme ise sadece takılmayın benim bebeğimde benzer şekilde çok kilo aldı sadece emerek 3 saatte bir emzir falan dedi doktor ama dedim öyle olmuyo saatle falan o da oturması geç olabilir çünkü iskelet 4 aylık kilo 6 aylık dedi iyi napalım dedim ve şimdi 5 aylık emmesi azaldı azalacak zaten emmesi 4 aydan sonra öyle yüksek kilo alamıyorlar sağlıksız falan da değil hareketlendikçe gidiyor ha hadi sürekli ağzına mama dayanan bir bebek olsa bir nebze ama anne sütü yani kendinizi kötü hissetmeyin asla