Selam kızlar 20ocakta normal doğum yaptım. Hastanedeki doktor muayenesinde doktor bizden akciğer grafisi istedi. Taburcu olurken grafi çıktı bebeğimin köprücük kemiği kırılmış. Doğumdan kaynaklı. 3920gram 54 cm baş çevresi 35cm. İlk doğumum. Ortopedi doktoru herhangi bir tedavi şuan uygulayamam 1ay içinde kaynar dikkat edildiği sürece. Sık sıkta röntgen cekemeyiz dedi. Çok huysuz. Bu durumu yaşayıp daha sonra sorunsuz düzelenler varmı? Çok endişeliyim.