Oğlum bugün 2.ay aşısını oldu. Ateşi çok az çıktı calpol verdim şimdi. Ama aşıdan beri çok fazla kusuyor. İçtiği tüm süt geri geldi. Huzursuz değil. Ama mesela emme vakti geldi az biraz emdi emdiğini aynen kustu midesi boş. Aradan zaman geçti tekrar aynıs. Son8 saattir içtiği sütleri hep kustu. Emzirmeyeyim mi napayım aç ama diye bekliyorum. Kusma normal mi aşı sonrası hafiften de ishali var