Kızlar bizim kuş bazen emdikten sonra kusuyor, yada mama yedikten sonra. Daha 5 günlük. (Sarılık olmasın diye bir kere veriyorum mamayı doktor dedi) şimdi bu kuş kusunca doymuş olup fazlasını mı kusuyor yoksa midesi mi boşalıyor tekrar emzirmem mi gerekiyor ?