Merhaba sevgili anneler… kızım 8 ay 7 gunluk 2 hafta önce bogaz enfeksiyonu için antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım.. yaklaşık 4 5 gündür kızımın poposu ve bacak içlerinde gecmeyen mantar oldu bepantol + travogen kullanıyorum hala düzelme yok varmi başına gelen lütfen desteklerinizi bekliyorumm