melegininannesi38 Kızlar doktor largopen verdi ama 2 sat sonra emzireceksin dedi bebeğim 2 saat beklemedi bisey olur mu bi kaç kez de aynısı oldu
Dlkuzn melegininannesi38 mastit olduğum zaman kullandım 1000 mg. bu sorun yaşamadım 3 aylıktı emziriyordum
Aselinannesi0655 gammzisko kaçlıktı acaba. Disime implant takıldı emziriyorum bir gün boyunca bana emzirmemi söyledi
gammzisko Aselinannesi0655 500 mg ama günlük 1000 mg olarak kullanabilirsin demişti Dr. Sabah akşam olarak recetelendirmisti
Aselinannesi0655 melegininannesi38 bana niye öyle dedi ya . Emzirsem riske atar mıyım ki tek meme emiyor zaten 5-10 dk anca duruyor memede
melegininannesi38 Aselinannesi0655 anlamadim.emzir hiç bisey olmaz canım benim sut zaten antikor üretir kötü bisey olsa zaten doktor kötü bisey olacak olsa bana emzir demezdi ama 2 saat sonra emzir dedi bana aklında bulunsun canim
Aselinannesi0655 Dlkuzn bana niye öyle dedi acaba ya bir hafta kullanacağım hem de implant taktırdım için mi acaba
Dlkuzn Aselinannesi0655 doktordan Doktora fark ediyor ya hasta olduğum zamanda da hastaneye gittiğim oldu başka doktorlara onlarda emziriyorsun ilaç yazmamam diyip gönderirdi