Bebeğim 2 gün sonra 13 aylık olucak emerek uyuyor neyse uyuttum banyo temizliyordum o sırada uyandı babası salladı falan kucakta ama nafile yıkadım duş alıp çıktım hemen çamaşır suyu kullandım diye emzireyim dedim emmiyor ağlıyor sakinleşti tekrar verdim yok almıyor 4 defa ara ara teklif ettim kesinlikle almıyor hemen kendini geri itiyor emzikte almıyor ağzına çok ağladı babası bebek arabasıyla uyuttu artık varmı meme reddi yaşayan ? Emmeyi birakmaz dimi ?