Sedanurrrt ilk emzirmeye başlarken onu veriyorum zaten açlıkla fazla emiş gücü sergiliyo diye,emiyo gögsümü ama sagım yaptıgımda çok az süt geliyo soldan 200 cc ise sagdan 60 falan anca baya süt farkı var bu cc ler emzirmeden sagım yaptıgım zamandan test etmek için sagmıştım sürekli sagım yapıyorum ama gögsüme süt indigi zaman sol taş gibi olurken sag olmuyo işte süt inmiyo galiba anlamadım