SweetMom__
Benimki kız mevlit çok özeniyordum nasip olmadı eşim ailesi küs ve üst katımda olunca ayıp olur insanlar duyar kus oldugumuzy diye yapamadım bu yüzden spada 6 ay kınası yapıp en azından bir hatıra albüm kalır diye ,bindallı ve kına konseptli yaptık çok güzel geçti ☺️