ilkey27 biraktiracaksaniz aglamadan olmuyor. Yani aglasa da vermeyerek sakin kalarak. Pis pisla rutinle vs uyku egitimi vermeniz lazim. Aglatamam karsiyim o ise derseniz de bu boyle memeyi birakana kadar gidiyor. Ilk 18 ay oral donem demisti gittigim bir psikolog. Yani cocugun rahatlamasi = emmek. Biberondur emziktir yoksa is cok daha zor. Karar sizin.