Bugün tam 18 aylık oldu, her gece uykusuna yatması olay oluyor artık sabrım o kadar kalmadı ki yırtınarak ağlıyor ben odadan çıkıp gidiyorum babasına veriyorum, babası da bir halt beceremiyor çocuk yırtınıyor hiçbir şey yapmıyor ben sakinleşip geri dönüyorum 🤦🏻♀️ nasıl uyutuyorsunuz şu uykuya çözüm bulanlar bi aydınlatsın ya ! Abartısız minimum 1 saat uğraşıyorum. Erken yatmayı sevmiyor diye misal 9da yatırmaya çalışmaya başlıyorum, uyuması minimum 10:15-10:30. O süre zarfında her gün ama her gün mücadele veriyorum. Allah’ını seven bi çözüm önersin