Kuzucukumsu oğlum 3 yaşındayken kreşe başladı, boyama etkinlikleri hep boş boş gelirdi asla iki çizgiden öteye gecmiyodu :) ben de öğretmenine, çevremdeki okul önceci arkadaşlara sormuştum hep. Şimdi kreşte 2.yilimiz, hâlâ çok severek yapmasa da biseyler boyuyo artık 🥲 bazı çocuklar durağan etkinlik sevmiyo öyle kabul etmek lazım 😅