Merhaba kızlar yardımcı olup bilgi verirseniz sevinirim. 11 haftalık hamileyim iki gündür kahverengi lekem oluyor çok değil ama oluyor daha öncede 3 düşük yaptım kan sulandırıcı kullanıyorum ama aranızda yaşayan varmı randevu aldım ama 3 günüm var endişelenmeli miyim ??