Benimkide aynı 9,5 aylık. Hiçbişeyi sevmedi asla isteyerek yemiyor! Birkaç gün ara verin hiç birşey vermeyin sonra haşlanmış şeyleri parmak gıda olarak verin. Birde kaşıkla değil elinizle ezerek ağzına verin, benim bulduğum çözümler bunlar şimdilik. Ama endişelenmeyin yemeyen insan yok elbet yiyecek