Bugün farkettim. 33 günlük bebeğimin bıngıldak kısmı arasıra daha yumuşak oluyor dokununca. Bazen daha sert. Yani 30 saniye içinde bazen sert bazen yumuşak yani öyle uzun aralar yok.
Anne sütü + mama veriyorum. Doymuyorsa diye ısrar ediyorum mama için ama içtiği kadar içiyor. Susuz kalmış da olamaz yani.
Çok endişelendim ya