Kızım 2 aylık.Herseye ağlıyor ilk çocuğum. bu durum normal mi diye endiselenmeye başladım, yemesi alti gazi hersey normal olsa bile cok ağlıyor sakinleştirmekte gucluk yasıyoruz, uykudayken bile hep kıpır kıpır, bazen 10 dk bir bile uyanip ağlıyor, tekrar uytmaya çalışma surecimiz basliyor, bu durum beni çok yıpratmaya başladı. Ilerde geçmezse diye korkuyorum tecrübeli annelerin bilgisine çok ihtiyacım var.