Alyalina3 Kızım ne uyuyor ne besleniyor nede ek gida alıyor 1 haftadır ağlamaktan helak oldu üsten diş çıkartıyor ondanmı başka bir sorunmu var gercekten anlamadım alt dişleri çıkarken hiç böyle olmamıştı cok yoruldum tavsiyelerinize ihtiyacım var
lucifermorningstar Alyalina3 8 ay 17 günlüğüz 8. Aya girerken bıseyler oldu ne olduysa hala aynıyız en uzun süren atak diyorlar dişinde etkisi vardır mutlaka
annebalim_ Alyalina3 al benden de o kadar Benımkı üsten 4 alttan 4 diş çıkardı ama dişle alakası yok delı gıbı aglıyor gece aglıyor uyanık olduğunda da yaramazlık yapıyor Sureklı çıldırmak uzereyım 8 ay 10 günlüğüz bız
buketarici Alyalina3 ah ben bu ne mama yiyor ne ek gıda su bile içmiyor ağlama krizleri ve full kabız
annebalim_ lucifermorningstar hala btmedı mı ya bızımde bı haftadır böyle sabırla bıtmesını bekliyorum yok
Alyalina3 lucifermorningstar gercekten 8 aya kadar herşey cok yolundaydı ben zannetmiştimki düzenimiz oturdu 🤦🏼♀️ Yanılmışım
Alyalina3 annebalim_ 8 ay 5 günlük gercekten delirmek üzeriyim bende artık uslu sakin kızım gitti süreklş ağlayan çığlık çığlığa uyanan kızım geldi
lucifermorningstar annebalim_ Maalesef bitmedi ve giderek kötüleşiyor ayrılık kaygısı da başladı odadan çıkmamla çığlık kıyamet. Önceden herkese giderdi ya derdim bu çocuk beni neden tanımıyor şimdi paçamdan ayrılmıyor
Alyalina3 tazeanne_- inşallah hemen geçer diş granüllü diye bişi aldık bu gün onu verdim kustu napacağımı şaşırdım
DevosMom Alyalina3 tanıdık geldi bu bana.. Oğlum bir kaç gündür gece sürekli kalkıyor. Ek gıdayı görünce kafasını çeviriyor asla ağzını açmıyor. Sadece emmek istiyor. Dişe yoruyorum ben de. Daha hiç patlamadı diş ve ilk üstler geliyor. Doktor üst dişler biraz zorlayabilir demişti.
tazeanne_- Alyalina3 geçer geçer bu sefer başka şeyler çıkar çokta takma iki çocuk annesi olarak söylüyorum çocuğun varsa dersin var sıkıntıları hiç bitmiyor maalesef
Alyalina3 tazeanne_- en son dün akşam üstü 4 te içti mama deliricem acile götürdük birşeyi yok biraz boğszları şişmiş ağlamaktan cocuk aç resmen su içiyor sadece şaka gibi ağlamaktan helak oldum
tazeanne_- @"Alyalina3 Alyalina3 diş ağrıları geçse yer çocuk sonuçta açlıktan öldürecek değil ya kendini bizimde dişimiz ağrıdığında hiç birşey yiyemiyoruz bebekleride anlamak lazım sık sık vermeye çalış artık kabul edip yerse yemezse zorlama