Melisssaas Merhabalar, bugün ebe kontrol ettiğinde bebeğimin doğum kilosuna erişemediğini söyledi, başına gelen var mı kaç gün sonra erişti doğum kilosuna neler yaptınız? Anne sütüyle beslemeye çalışıyorum bu arada.
eozlem 2195 gr doğmuştu, 10. Gün 2175 olarak taburcu oldu yoğun bakımdan. Çok mu fark var acaba sizin doğum kilosu ile
bberraa eozlem bebeğinizin gelişimi diğer bebekleri yakaladı mı acaba benim bebeğim de küçük doğdu her gören hala çok küçük diyor ondan merak ediyorum
Melisssaas eozlem eozlem 300 gram vermişti hastaneden ayrılırken evde 100 gramını almış ama iki gün öncesine göre 10 gram az çıkınca ebe sütün yetmemesinden şüphelendi
Melisssaas bberraa gelişimi iyiydi sadece doğum kilosuna edilemeyince endişeleniyorum sütüm yetmiyor mu acaba diye
etuerk Melisssaas bir kaç gün takipte kalın gerekirse sütünüzü sağım yapıp ne kadar çıkıyor bir bakın ve sütünüz yağlı olması için ona göre beslenin. Muhtemelen sütünüz yağsız o yüzden yaramıyor. Fındık fıstık ceviz tarzı şeyler çok tüketin
gokce9143 Günde doğum kilosuna ulaşmıştı sonra almaya başladı. Şu an 9.5 aylık gayet iyi. Alır merak etmeyin çişli bez sayısını kontrol edin.
Annesininguzusu gokce9143 doğum kilosuyla ilk kontroldeki kilosu arasında kaç gram fwrk var acaba benim bebeğim 4010 kilo doğdu sağlık ocağı 5.gün 3850 ölçtü özel hastanede doktor 6.gün 3650 ölçtü mama verin dedi ama ben tereddütteyim 300grqm gibi bi fark çıktı mama verin dedi daha haftası çıkmamışken sizde fark kaç gramdı acaba
Melisssaas Annesininguzusu bende de hastaneden ayrılırken 300 gramdı evde fark 200e düştü ama hala yakalayamadı doğum kilosunu. Ebe çarşamba günü kontrol edecek tekrar almazsa sağım yapmayı önerdi süt eğer az geliyorsa diye
Melisssaas etuerk gece tanıma bir tabak alıyorum aslında kuru incir hurma kaju badem sabaha kadar tüketiyorum onlardan tek yapmadığım sağım kaldı onu da çarşambadan sonra deneyeceğim
Annesininguzusu Melisssaas bende yarın sağlık ocağına gidip ölçtürceğim huysuzda değil kaka çişide iyi ama düşük buldu doktor ve bizde hastaneden çıkarken ölçüm yapılmadı ilk doğduğu kilosu kaldı ödem oluyormuş sanırım hastaneden çıkarken ölçülmesi lazımmış ölçülmedi bizim sizin ölçüldü sanırım dğeil mi
oncul Bizim 5. Gün kontrolünde doğum kilosunu yakalamıştık oğlumun. Ben hep emzirdim ama geceli gündüzlü
Melisssaas oncul Ben de emziriyorum baya iştahlı da ama kilo almayınca sütüm mü az dedik en son inşallah kısa sürede toparlar kilosuna erişir 🤲🏻