Karamelek 13 aylık bebeğimin bağışıklığı çok düşük ne yapmam lazım bağışıklık güçlendirici neler veriyorsunuz sevgili. Anneler
Cansuaysima Karamelek nasıl anladiniz düşük olduğunu kan testi ilemi yoksa sürekli hastamı oluyor bunu bende düşünüyorum ayda bir yada 2 ayda bir agir hasta oluyor kızım
Ikrazumra19 Karamelek bence bunu doktora sorup bebeginize uygun bir probiyotik vitamin baslayin onlarin belli doz ayarlari oluyor diye biliyorum kilosuna gore filan
brns21 Karamelek nbl probiyotik kullandik 7 aylik cok şükür burun tikanikligi haric bir rahatsizligi olmadi
Fatmanur68 Karamelek benimde kızım 13 aylık doktorumuza danıştım bagışıklık için oda bize nutrigen propolis yazdı onu kullanıyorum 1 aydır umarım fayda eder benim kızımda sürekli hasta oluyor..
nagehanyorulmaz ben prebiyotik içeren besinleri veriyorum yoğurt, kereviz balkabağı meyve olarak genelde hepsini veriyorum mevsime göre maması da aptamil
damlabozkaya mamalarda dikkat ediyorum ona aptamil veriyorum özellikle onlar bu konuda çok iyiler bağışıklık güçlendiren mama diye söylüyorlar ya aklınızda olsun
Rumuz brns21 gğnde kaç damla kullanıyorsunuz acaba ve ac tok sabah akşam nezaman, bende aldım aynı marka 8 aylık bebeğim bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🙏🙏
Prensescik Karamelek dut pekmezi üzüm pekmezi verin cok sağlıklıdır doktorunuza sorun hakiki olsun ama markettn alma değil