kader539_ limonata_ evet canım emzirirken zaten daha hastaneden çıkmadan antibiyotik bile veriyorlar serumlarla. Doktorum günde 3 defa gerekirse 2 şer defa içebilirsin demişti
arasardaannesi limonata_ hastanedeki serumlarda ıkı parol oluomus ondn kesıomus agrıyı ama süreklı içmeyın ıkı tane🌺