mrvnhr Merhaba bebeğim iki 2 ay 20 günlük, uzayan anne sütü sarılığı var. Tüm testler yapıldı hepsi temiz çok şükür ama değerleri hep yüksek seyretti. En son 2 aylıkken baktırdık 12 idi. Böyle yüksek seyredip aniden kesilenler var mı?
elifgrsybkr 3 ay sürdü benim 14 ile başladı sonra 12 ye düştü uzun süre öyle devam etti,8 lere düştü ve geçti bizde bütün tahlilleri yaptırmıştik şükür temiz çıkmıştı
moma23 Kızımında nerdeyse 3 ay sürdü gören aaa esmer bir bebek herhalde diyordu ama sarılığı vardı 3. Aydan sonra bitti elhamdulillah