15 aylık kızım birkaç gündür çok huysuz. Hiç böyle değildi. Geçenlerde 1 2 gün ateşlendi ama 38 de kaldı. Geneli 37.5 seyretti. Başka öksürük hırıltı vs yoktu zaten. Sadece ateş. Şimdi de az bi ishal olmuş. İştahsızlık da var ağzını kilitliyor ama her şeyi ağzına alıyor. Ancak kontrol ettiğimde diş etlerinde bi kabarıklık da göremedim diş olabilir mi ?