1__prenses_annesi masallah diyelim bnde 2 kez spinal sezeryan oldum ve sorunsuz gecti rahatti,sonrasinda agri vs bisey de yasamadim… valla bu isler biraz bunye biraz da doktorun eline mi bagli bilmyrm ama normal yapip rahim sarkmasi, alttan bi suru dikis vs o sekilde sknti yasayan da cok okudum burda.sezeryan da ayni sekilde sonrasinda bel agrisi yasayanlar….onemli olan herkes icin bebegin ve annenin de saglikli dogum sureci ve sonrasi gecirmesi…ilkinde 9cm acilma full sancimi da cektim ama son anda sezeryan oldum yani normal dgm surecini de yasadim diyebilirim.sezeryan olacagm icin cok agladim ama sonra dedim ki yeterki saglikli olalim 2mizde.ve sukur oyle de oldu.sezeryan sonrasi 3 4 gunde kendine geliyorsun genelde,burda yapilan en buyuk hata aaa iyiyim kendime geldim diyip ev isi yemek ugrasmak kendini gereksiz yormak sonucunda bel agrisi fitik vs oluyor.arkadaslae nasil dogurursaniz dogurun hemen oh iyiyim demeyin iyiyseninz de demeyin.azcik canininizin kiymetini bilin.gece yatip uyuyun babasi baksin bebege siz sadece emzirin.gunduz anne kv kim varsa gelsin yardim etsin…gercekten herseyi ustunuze yuklenmeyin kimse madalya vermiyor sonucta…nazlanin ,agirdan alin,dinlenin bol bol,ilk gunler uyku dinlenme cok onemli…diyeceklerim bunlar 🫡😇