_rabia_ yenidoğan hemşiresi olarak söylüyorum sadece 24 saatle 11 küsüre düşecek, ama yatış verildiği saatle ertesi günkü saat dakikası dakikasına önemli, yenidoğan larda sarılık için ilk 10 gün çok önemli, 10 günden sonra sarılık olsa dahi tedavi için yatış vermiyoruz, kendiliğinden geçmesini ve bolca emzirilmesini istiyoruz, bol bol emzirin her saat başı muhakkak ilk 10 gün en azından bunu yapın, tabii uzamış sarılık dediğimiz bir durum da var tedavi o zaman farklı ilerler, üzmeyin kendizini olağan şeyler sevgiler 😍