Merhaba benim bebeğim süt alerjisi yumurta alerjisi ve buğday alerjisi var ben ek gıdayı kestim kaşıntısı var diye yaklaşık 2 haftadır sadece alerji maması yiyor yedi buçuk aylık bebek ve hala kaşınıyor. bu sabah da pişik olmuş hem ön hem arka. Mamanın adı Aptamil pregomin as. Ne yapacağımı şaşırdım ek gıda bile vermiyorum bildiğiniz var mı tecrübeli anneler söyleyin ne olur. Öksürüyor ikide bir