Kızlar merhaba, Altus marka kurutma makinesi kullanıyorum birkac senedir. Daha doğrusu kullanmaya çalışıyorum. Ne zaman kullansam bir çamaşırı çektiriyorum. Doğru programı bir türlü bulamadım. En son narin programında çalıştırayım dedim hassas hassas kurutsun, bir bluzum küçüldü. Napacagımı şaşırdım. Balkonum yok o yüzden kışın ihtiyacım oluyor maalesef. Esim de bunu kullanmayinca çamaşırlar nem kokuyor diyor. Kullansam bir dert kullanmasam ayrı dert. Var mi aranızda Altus kurutma makinesi kullanıp programlarin dilinden anlayan 🥹