NewMomm1 Dogacelik uyuza benziyor. Bizde de var malesef oradan biliyorum doktor görür görmez uyuz dedi..
Muzreis Dogacelik evet aynıydı kızımda ateşi olmadı şükür ama ağzı eli ayağı popo falan hep böyle oldu bir haftaua geçiyor doktordan krem alın ağzına damla ve sprey bide karadut özü çok çok rahatlatıyor
Dogacelik gde3845 dun gece 37 oldu. Gunduz ates yoktu biraz huzursuzdu. Krese gidiyor. Eve geldi bu benekleri gordum.
kahvelisianne Nursevensahin ateşle alakası yok bizim hiç ateş olmadan el ağız ayak oldu uyuz çukur şeklinde ilerler bu el ağız ayak su çiçeği gibi
Tazeanne1010 Merhaba bebeği şuan el ayak hastalığı olan biri olarak söylüyorum evet sizin bebeğinizde eş ayak hastalığı var. Ateş popoda kollarda dizler de çıkıyor daha çok. Bu görünen yerler sonra su toplayacak gibi olacak sonra yara olacak. Aşırı salgın varmış
Dogacelik Tazeanne1010 gecmis olsun size de. Yarin gidecegim 😕 bu fotolardaki kizim 3 yas. Bir de 10 aylik oglum var. Onda bisey yok suan ama kesin bulasacak. Asiri moralim bozuldu. 😔
Dogacelik Sevsevde koruyamadım malesef bulaştı. Bence aynı evde korumak imkansız. Küçük biraz daha ağır geçirdi. Ama toparlama evresinde artık. 3 yaş kızım tam 1 haftada iyileşti. Küçüğün iyileşmesi tahminim 10 günü bulacak
Dogacelik Sevsevde birkaç kere dokunma dedim inadına bilerek dokundu. Sonra bıraktım uyarmayı. 3 gün sonra küçük de oldu. Kaçınılmaz son bence 😕