Kızlar 10 aylık ikizlerimi 10 aydır anne sütüyle besliyorum sağip veriyorum. birakmak istiyorum çünkü çok acı veriyor sağmak gerçekten çok zor artık 10 aydır sıkıldım. onlar da güzel ek gıda da yiyorlar ama nasıl bırakacağımı bilmiyorum hiç aranızda süt sağarken sütünü kesmeye çalışanlar oldu mu tam Göğüslerim doluyor sağmasam acıdan uyuyamıyorum uyanıp sadece sabah yine sütüm var Bir türlü azalmıyor şu bir haftadır sağmayı da azalttım sağmazsam rahat edemiyorum resmen acıdan oturamıyorum boşalttığımda ise yeniden süt doluyor ne yapmam lazım bana bir Fikir verin lütfen