Kızlar 2 ay önce doğum yaptım ve eşimle korunuyoruz 40im çıktıktan sonra ilişkimiz oldu ama 2 gündür sanki hamile gibi biseyler aserip yiyorum emzirme döneminde böyle olan var mı en son ilişkinin üstünden de 10 gün geçti korunduğumuza eminim şu an bir süre ikinciyi düşünmüyoruz prezervatif+geri çekilme ile korunuyoruz
sizce emzirme döneminden dolayı mı yoksa ufakta olsa gebelik ihtimali olabilir mi