Anne13 Doğumu sağlıklı olan var mi? 6. Hafta için kontrole gttim doktorum 2. Daha zor geçebilir dedi üzüldüm.
Erencinarinannesi Anne13 ay benim için de bir merak konusu sırf bu yüzden Bi daha hamile kalmak istemiyorum
Anne13 Erencinarinannesi ben de istiyorum doktor ilk çocuk olmasa düşünme derim dedi benim kanamam durmamış içime balon takmıslar sonrasında da ağrılı oldu ama evladımın bir kardeşi Olsun isterim
Erencinarinannesi Anne13 yok benim kanama olmadı hatta doktorum 9 ay sonra yine görüşürüz bile dedi benim yavru kuş henüz küçük ama yine de korkuyorum aynı şeyin tekrar başıma gelmesinden hayır eskiden bana bişe olsa umrumda olmazdı ama artık geride Bi oğlum var