ikisi de sezeryandi.İlki genel anestezi ile oldu hiç yatmadım mecburen kalkıp bebeğime bakiyordum.İkincisi spinal oldu saatlerce uyuşma hissi geçmedi.Asla kalkamadım.İslem kısa sürdü fakat ben daha kötü oldum ilkine göre 🤦Her türlü zor yanı anlayacaginiz