theanne06 benim 35.haftada yükseldi ama düşüyordu dinlenince. Doğumda da çıkmadı lohusaligin 5.gunde surekli yükselmeye başladı.normal doğum yaptım bu arada 38+5te. Şimdi de stres ve üzüntü olsun hemen yükseliyor tansiyonum.kalp eko vs her şey temiz. Doktor yükselirse iç ilacını dedi. Arada kullanıyorum.insallah gecer.