Annelerim oğlum 35. Haftada doğdu baş gelişimi hep öndeydi hala da önde ve çok şükür onda bir sorun yok. Ancak bugün 6. Ay kontrolünde doktor bıngıldagina baktı ve 3×2.5 cm dedi. 5. Aya bakınca 2.5×2.5 olduğunu gördük, ocean d vitamini kullanıyoruz günde 1 fıs, bundan sonra 1 gün tek bir gün çift fıs yap dedi. Kapanmaya başlayan bıngıldak tekrar açılır mı? Ya da bu neden olur?